Dla ambitnych i wrażliwych.
Współczesne miejsca pracy bywają emocjonalnym polem minowym. Od pracowników oczekuje się, że będą otwarci, ale niezbyt wylewni. Profesjonalni, ale nie sztywni. Przyjaźni, ale zachowujący dystans. Jak ogarniać emocje w pracy to książka dla ambitnych i zarazem wrażliwych, która pokazuje, jak skutecznie pogodzić emocje z profesjonalizmem.
Z Jak ogarniać emocje w pracy dowiecie się, w jaki sposób uczucia wpływają na nasze decyzje, jak zauważyć i poznać swoje emocje oraz podejść do nich ze zdrowym dystansem. Książka zawiera szereg wskazówek dla pracowników, którzy chcą wyrwać się z niezdrowych schematów oraz szefów pragnących budować udany zespół i sprawiedliwsze, bardziej przyjazne miejsce pracy. Kiedy skończycie czytać tę książkę, zaczniecie rozumieć, dlaczego coś czujecie i będziecie wiedzieć, co z tymi uczuciami zrobić. To idealna lektura dla tych wszystkich, którzy kiedykolwiek czuli się w pracy osamotnieni, znudzeni, sfrustrowani, przytłoczeni czy przerażeni. Zawsze będziemy mieć emocje, czas zatem się nauczyć, jak sobie z nimi radzić.
Liz Fosslien jest konsultantką ds. marketingu i projektowania. Wcześniej pracowała jako dyrektor kreatywny dla firmy ułatwiającej współpracę między członkiem kadry kierowniczej firm, przedsiębiorcami i autorami biznesowych bestsellerów.
Mollie West Duffy zajmuje się projektowaniem organizacyjnym w międzynarodowej korporacji. Wcześniej pracowała naukowo pod kierunkiem dziekana szkoły biznesu Uniwersytetu Harvarda. Obroniła dyplom z zachowań organizacyjnych oraz pracę magisterską z projektowania. Wykładała na Uniwersytecie Stanforda.
Opis pochodzi od wydawcy.
Komentarze
Prześlij komentarz